اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

قول مساعد فرماندار مشهد برای تامین آب مورد نیاز روستائیان | اجرای ۵۰۰ پروژه در روستا‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۱۳۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
قول مساعد فرماندار مشهد برای تامین آب مورد نیاز روستائیان | اجرای ۵۰۰ پروژه در روستا‌های مشهد
فرماندار مشهد گفت: با تشکیل مجمع خیرین شهرستان در چهار موضوع مدرسه، آب، ورزش و بهداشت بسیاری از مشکلات روستا‌ها و شهر مشهد در این حوزه‌ها حل شده است. 

محسن داوری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: با کمک این مجمع تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد اعتبار، قرارداد و تفاهم‌نامه به نفع شهرستان از طریق خیران صورت گرفته که در مجموع ۵۰۰ پروژه آن در روستا‌ها انجام خواهد شد.

داوری با بیان این مطلب که مشکلات آب شهرستان در حوزه روستایی حول دو محور خشکسالی و عقب افتادگی می‌چرخد گفت: رفع عقب افتادگی و اتصال شبکه آب شرب روستایی به شهر، رشد خوبی صورت گرفته و تقریبا تمام روستا‌ها به شبکه آبفای مشهد وصل شده که بخش اعظمی از این مشکلات توسط خیرین برطرف شده است.

وی مشکل دیگر را خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: کمبود آب در مشهد و روستا‌ها به دلیل بروز پدیده خشکسالی بیشتر شده که با تشکیل قرارگاه عملیات آب تلاش می‌شود این حوزه نیز مدیریت شود تا روستایی‌ها در خصوص آب شرب و بخش زراعی دچار مشکل نشوند.

داوری تصریح کرد: قرارگاه عملیات آب با حضور تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است تا نقص‌های موجود در مسیر توزیع آب مشهد را رفع کند. از این رو تمام ظرفیت موجود را بکار گرفتیم تا بهترین روش آبرسانی را به مردم داشته باشیم.

داوری با بیان این مطلب که اهمیت مسئله به نحوه مدیریت آب توسط دستگاه‌های مختلف برمی گردد بیان کرد: وظیفه هر یک از اعضای قرارگاه عملیات آب مشهد، رصد موانع مصرف بهینه آب و رفع آنهاست. جلسات این قرارگاه هر هفته تشکیل می‌شود تا تمام ظرفیت‌های موجود پای کار بیایند تا آب موجود به نحو احسن مدیریت شود و در تابستان امسال دچار بحران جدی کم آبی نشویم، همانطور که تا الان قطعی آب نداشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->